Close

To, ako si založíte svoju kanceláriu, môže vaše podnikanie ovplyvniť pozitívnym alebo aj negatívnym smerom. Oveľa dôležitejšie však je, že nesprávne zariadená kancelária môže viesť k nešťastným krokom a pracovníkom. Môže byť príčinou neefektívnych operácií a postupov. A nakoľko neefektívny zamestnanci stoja firmu zbytočne veľa peňazí, mali by ste to vo vlastnom záujme zmeniť.

3 kroky, ako si zariadiť kanceláriu, ktorá bude podporovať vašu produktivitu
3 kroky, ako si zariadiť kanceláriu, ktorá bude podporovať vašu produktivitu (Foto: unsplash.com)

K nespokojnosti zamestnancov môže prispieť viacero faktorov. Až 40 % pracovníkov sa domnieva, že v moderných kanceláriách nie je dostatok pokojného priestoru na sústredenú prácu. Okrem toho zhruba 30 % si myslí, že ich pracovisko potrebuje lepšiu bezdrôtovú technológiu a 20 % uvádza, že návrh a usporiadanie interných kancelárií nevedie k produktivite a kvalite. Môžete to zmeniť!

Krok 1: Predstavte si, ako chcete, aby vaša kancelária vyzeralav

Predtým, ako začnete nakupovať potrebné tonery do tlačiarne a zapĺňať svoju kanceláriu nábytkom a iným vybavením, skúste si predstaviť, ako má vyzerať váš pracovný priestor. Vykonajte merania svojho priestoru, aby ste dobre pochopili, koľko miesta musíte ušetriť. Potom môžete začať odhadovať, aké malé alebo veľké zariadenie potrebujete. Ak tak urobíte, bude pre vás jednoduchšie navrhnúť rozloženie vašej kancelárie.

Krok 2: Rozdeľte úlohy

Aj keď ešte len zakladáte kanceláriu, môžete a mali by ste okamžite nadviazať komunikáciu s klientmi, zamestnancami a kľúčovými partnermi. Každá spolupráca sa počíta a nemôžete si dovoliť, aby zamestnanci sedeli nečinne a čakali na posledný dotyk v interiéri kancelárie. Tu prichádzajú na rad komunikačné kanály.

Znamená to mať dobre organizované pracovisko, aby ste sa spolu na všetkom jednoducho dohodli. Niekto musí kúpiť náplň HP 300 do novej tlačiarne a iný sa zas snaží zlepšiť vzťahy s verejnosťou.

Krok 3: Skontrolujte, či máte správny softvér

Po určení potrebného kancelárskeho hardvéru je čas začať s výberom softvérových systémov, ktoré budete pre svoje operácie používať. Tieto aplikácie sú kľúčom k tomu, aby vám pomohli zvýšiť celkovú produktivitu a efektivitu na vašom pracovisku.

Vďaka získaným informáciám môžete potom zrýchliť väčšinu svojich prevádzkových procesov a zefektívniť pracovný tok. Len si nezabudnite zvoliť softvérové ​​systémy, ktoré sú dostatočne flexibilné, aby sa prispôsobili vášmu jedinečnému pracovnému postupu a podporili požiadavky vašich operácií.

Text:PR